Sunday, May 11, 2014

(A beat) ගැස්මක්

මේ කතාව මගේ යාළුවෙකුගේ අත්දැකීමක්. මේ යාළුවා විශ්වවිද්‍යාලයේ අධ්‍යාපනය ලබන කාලයේදී ඒ විශ්වවිද්‍යාලයේම ශිෂ්‍යාවක් ගැන පිළිබඳ සිතක් පහළ වෙලා තිබුනා. කොහොමින් කොහොම හරි මේ මිත්‍රයා කාලයක් ඔය ශිෂ්‍යාව පස්සෙන් ගිහින් තිබුනා ආදරයක් බලාපොරොත්තුවෙන්, මේ ගෑනු ළමයත් වැඩි අකමැත්තක් පෙන්නුවේ නෑ. කොහොම හරි මිත්‍රයා මේ වැඩේ බොහොම රහසිගතව තමා කරලා තිබුනේ, ඒ මොකද කියනවානම් කවුරුවත් මේ සිද්ධිය දැනගෙන අර ගෑනු ළමයාට විහිළු තහළු කරාවි කියන බයට. කොහොමහරි ටික කාලයක් ගිහින් ,දවසක් මේ මිත්‍රයා අර ගෑනු ළමයාගෙන් ප්‍රේමය අයැද සිටියා, ගත් කටටම ප්‍රතික්ෂේප කළා. මිත්‍රයාට බොහොම දුක හිතුනා, නමුත් ඒ දුක මත් පැන් හෝ වෙනත් දේකින් නැතිකරගන්න හිතුවේ නැහැ.
කවදා හෝ කැමැත්තක් ඇතිවෙයි කියලා හිතාගෙන ආයෙත් ඒ ගෑනු ළමයා පස්සෙම කාලයක් ගියා. මගේ මිත්‍රයා ආර්ථික අතිනුත් , ගතිගුණ අතිනුත් ගෑනු ළමයාට වඩා සෑහෙන ඉදිරියෙන් හිටියේ. නමුත් තුන් හතර පාරක්ම ආපහු ගෑනු ළමයා අකමැත්ත ප්‍රකාශ කරලා තිබුනා. හැබැයි ඒ අහන වෙලාවට ඇරෙන්න අනික් වෙලාවට දෙන්නා අඹ යාළුවෝ ,ඒ බව ෆේස් බුක් එක සාක්ශි දරයි කියලා ගොඩක් දෙනෙක් කියනවා . අන්තිමට මගේ මිත්‍රයාටත් වැඩේ එපා වෙලා අත් ඇරලා දැම්මා .කොහොමහරි විශ්වවිද්‍යාලයෙන් පිට වුනාම මගේ මිත්‍රයා වෙනත් ගැහැනු ළමයෙක් සමඟ පෙම් සබඳතාවක් ඇති කරගත්තා.

දැන් කතාවට බහිමු. ළඟකදී තවත් මිතුරෙකුගේ විවාහ උත්සවයකට මගේ මිත්‍රයා සහභාගී වුනා.මේ උත්සවයට අර කලින් කී ගෑනු ළමයත් ඇවිත් තිබුනා. මුහුනට හමු වුනත් හිනා වෙලාවත් නෑ. කොහොමහරි විවාහා උත්සවය අවසන් වෙන්න යුවල පිටත් වෙනකොට කට්ටියම ආසන වලින් නැගිටලා දොර ගාවට ඇවිත් තිබුනා. මගේ මිත්‍රයා ඕන කෙහෙල්මලක් කියලා අර මුලින් කී ගෑනු ළමයාට කතා කරලා. ඉතින් කොහොමද කියලා අහලා තිබුනා.උත්තරය මොකක් වෙන්න ඇතිද?
අනේ මට සමා වෙන්න කියලා ඒ ගෑනු ළමය වැලහින්නක් වගේ වලපෙන්න පටන් ගත්තලු . මගේ මිත්‍රයා මොකක් කියන්නද කියලා හිතාගන්න බැරිව බලාගෙන හිටියාලු.



No comments:

Post a Comment