Monday, August 18, 2014

දේශපාලනය



පසුගිය දවසක වාහනය සර්විස් කරගන්න ගිය වෙලාවක මේ කතාවට සම්බන්ධ සිදුවීම වුනේ. වාහනය සර්විස් කරන තුරු මම බලාගෙන හිටියා, හවස් වරුවක් නිසා වැඩි තදබදයක් තිබුනෙත් නෑ තවත් වාහන දෙකක් විතරයි තිබුනේ. සර්විස් අංශයේ ලොක්කා මගෙත් එක්ක කතා බහ කරමින් සිටියා. එතකොට පොඩි ස්විෆ්ට් කාර්  එකක් ආවා. ඒකෙන් ආවෙ වයසක පුද්ගලයෙක්, කහ පාට ජාතික ඇඳුමක් ඇඳලා දැක්කම බොහොම ප්‍රසන්න පුද්ගලයෙක්.හරිම චාම් පෙනුමක්. වාහනයේ අනික් පැත්තේ වාඩි වෙලා හිටියේ ඔසරියක් ඇඳලා හිටපු බොහොම ප්‍රසන්න විදිහට හිනා වුනු, මේ පුද්ගලයාගේ බිරිඳ.
" මේ මහත්තයාව හොඳට බලාගන්න , කවුද කියලා දන්නවද?" මගෙන් එහෙම අහන ගමන් සර්විස් අංශයේ ලොක්කා මේ වයසක පුද්ගලයාට කතා කරන්න ගියා.
 මේ මනුස්සයා ආවා කියලා දැකපු සර්විස් ස්ටේශන් එකේ කීප දෙනෙක්ම ආවා කතා කරන්න.  වාහනයේ මොකකක් හරි පොඩි ප්‍රශ්නයක් තිබුනේ. විනාඩි කීපයකින් වාහනය හදලා දුන්නා. මේ පුද්ගලයා හැමෝටම යන්නම් කියලා ගියා.

මේ මහත්තයා කවුද කියලා දන්නවද? මගෙන් සර්විස් එකේ ලොක්කා ඇහුවා. මම දන්නේ නෑ කිව්වා.ඊට පස්සේ මේ පුද්ගලයා කව්ද කියලා මට කියලා දුන්නා. මේ හිටපු ඇමති කෙනෙක්. එක්සත් ජාතික පක්ෂ ආණ්ඩුවේ හිටපු පේෂකර්ම ඇමති, යූ.බී විජේකෝන්. අද කාලේ අපි දකින ඇමතිලා වගේ නෙවෙයි. මහා ලොකු කෝටිපතියෙක් නෙවෙයි. හරිම සරල මනුස්සයෙක්. දැන් කාලෙ පාර්ලිමේන්තු ඇමතියෙක් නෙවෙයි අඩුම ගානෙ පලාත්සභා ඇමතියෙක් ඔහොම සරල විදිහට ඇවිත් මජං ගාගෙන ඉන්න බාස්ලාට කතා කරලා යයිද?

සර්විස් ස්ටේෂන් එකේ මනුස්සයා නම් කිව්වේ මේ ඇමතිවරු එකතු කාලේ සල්ලි නෙවෙයි මිනිස්සුන්ව ලු. (මම නම් ඇත්ත නැත්ත දන්නේ නෑ  මොකද ඒ ආණ්ඩුව තිබුන කාලේ මම ඉපදිලාත් නැතිව ඇති  ) නමුත් මේ වයසක මනුස්සයා දැක්කම කියන්න පුළුවන් මේ හොරෙක් මංකොල්ල කාරයෙක් ,කුඩු මුදලාලියෙක්, චේන් කඩපු එකෙක්, එතනෝල් ගෙන්නපු එකෙක්, ස්ත්‍රී දූශකයෙක් නෙවෙයි කියලා.  එහෙම කෙනෙක්  වුනා නම් නීතියෙන් බේරුනාට සොබා දම් නීතියෙන් දඬුවම් ලැබෙනවා. නමුත්  බොහොම නිරෝගී, ආචාරශීලි , ප්‍රසන්න  මේ වයසක මනුස්සයා ,සොබා දහමෙන් ආශිර්වාද ලද, ලංකාවේ ඉස්සර හිටපු, දැන් වඳවීගෙන යන යහපත් දේශපාලකයන්ගෙන් එක්කෙනෙක් කියලා මට හිතුනා.

No comments:

Post a Comment